søndag den 6. marts 2011

.....nu også i chambray.

Normalt syer jeg jo ikke som sådan på bestilling, men indimellem lader jeg mig overtale - det betaler sig at være vedholdende, hva' Elin ;-)

Fancypants i mørkeblå chambray, grøn piping og forårsblomster.





...og Elin, det her intet med dig at gøre, men hver gang jeg hører det (dit) skønne navn, så får jeg altså associationer til en af de største perler indenfor dansk filmhistorie: Kundskabens Træ

...'Jamen, Elin, vil vil ikke have, at du går og tager imod gaver! Du skal ikke gå og ta' imod noget fra fremmede. Hva' har du fået den for?

...'Elin, det kan vi godt sige dig - du understår dig i at ta' imod gaver fra de store drenge, eller nogen som helst andre. Du kan være så god at aflevere den tilbage igen med det samme!!!
Det kan jeg da ikke, når han er rejst!
Ja, det er jeg fuldstændig ligeglad med!! Så må du finde ud af, hvor han er rejst hed, og så sende den dertil - jeg vil ikke ha' den her i huset!!!




 

6 kommentarer:

  1. Dine bukser er bare de aller fineste! Jeg øver meg, men har laaangt igjen. Ha en fin søndag!

    SvarSlet
  2. Nå, så vi skal bare være vedholdende :-)
    Jamen, så må jeg jo til at spamme dig for at få dig til at sy forårsjakker til mien unger ;-)
    Skønne bukser...

    SvarSlet
  3. De er bare så Groovy:0) Glæder mig meget til at se dem live, og vandre rundt i dem.....Altså du er og bliver min retro-guru;0)))) Du har styr på alt for at udføre det i ægte retrostil....

    kh Elin

    SvarSlet
  4. Tak, Skrekk....synes nu altså at dine bukser er vildt fede!!!

    Arh, Ditte - når det kommer til jakkerne er jeg nok mest vedholdende! De ta'r simpelthen for lang tid at sy.

    Dejligt at du kan li' dem, Elin :-)

    kh

    SvarSlet
  5. Årh, bare en enkelt lille jakke så ;-)

    SvarSlet