onsdag den 11. januar 2012

Lunas nye leo-bukser

Mønsteret stammer fra Alt om Håndarbejdes Symagasin nr. 11/2011 - jeg har dog lavet en lille smule om på dem. Jeg har undladt det stykke, der skulle udgøre løbegangen til taljeelastikken, og bare i stedet lavet løbegang af buksens bærestykke. Bukserne er syet af isoli. Modellen er rummelig, og jeg vil vove den påstand, at en kvinde str. 36 godt ville kunne bruge dette mønster i str. 14 - børnestørrelse.

...nu vil jeg sy en nederdel til lillesøsteren af leo-resterne.




8 kommentarer:

  1. OMG ... YES, I love the animal print at that time. And ich hab a big zoo in my sewing studio ... Boah, Boah albino, Leo and zebra.

    I´m a new reader on your blog since december and I love your style.

    Hugs

    Steffi

    SvarSlet
  2. SÅDAN NOGLE VIL JEG OGSÅ HA. De er virkeligt fine, elsker dyreprint.

    SvarSlet
  3. Danke sehr, Steffi. I've just taken a look at your lovely zoo :-)

    Tak, Willy-mor...og jeg er sikker på at din smukke dunk vil gøre sig godt i selskab med en leopard :-)

    SvarSlet
  4. Ville ønske jeg kunne skaffe det mønster de er alt for fede og min datter ville være perfekt i disse bukser vildt misundelig
    kram malene

    SvarSlet
  5. For en herlig og kreativ blogg du har. Ren nytelse.
    Ellen :)

    SvarSlet
  6. Mon Luna er ved at være træt af disse eller de fine grå?? ;)

    Anne F.

    SvarSlet
  7. Beklager, Anne F. - hun elsker de bukser....og var det ikke for selv samme barn og hendes passion for mors hjemmesyede bukser, så havde jeg smidt et par til salg idag. Har netop syet et par i mørkegrå bomuldssatin med gul piping - egentlig til vores søde barnepige, men de passede hende ikke. De passede så i stedet Luna, der ikke var sen på aftrækkeren...

    SvarSlet