lørdag den 11. august 2012

Covergirls!

Jeg søster-spammer Jer. Prøv lige at se guldklumperne her. Det er sgu da lige til forsiden af et campingmagasin! Søster og svoger har selv istandsat den lille retro MKP campingvogn fra 70erne, og den bestod for nyligt sin jomfrurejse gennem alperne (og tilbage igen). Ih, hvor hun altså klæ'r det italienske, hende søs...og døtrene ikke at forglemme. Fætter Artur mangler på billedet, men - drengen de kaldte Houdini var ganske givet stukket af inden svoger fik trykket!

Min søster og min niece Frida er begge i 'Moster-kreationer' :-) - og ih hvor ser den salat altså lækker ud. Ekstra feta og oliven, tak.



8 kommentarer:

  1. Ejjjj, vi vil se billeder indefra vognen! ;-) Drømmer nemlig selv om sådan en sag.

    Smuk kjole! :-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk, jeg vil også se mere;)) Nu når jeg har mærket campinglivet på egen krop, godt nok kun i telt. Men jeg har jo gået og luret på min vandring op til toiletterne, og har mine egne drømme:)

    SvarSlet
  3. wauw min en søster som dig, så er det ingen sag at være en smuksak :-)

    SvarSlet
  4. Det er jo billedet på ren idyl :) det er til at blive i helt godt humør af, og hun er smuk hende din søster og det er kjolen også :)

    SvarSlet
  5. Fedt billede :-)
    Jeg vil også VILDT gerne se flere billeder af den campingvogn!

    SvarSlet
  6. Skønt billede...

    En smuksak af en kjole, det samme er din søster

    Vil også gerne se billeder af vognen, inden i.. :-)

    SvarSlet
  7. Hvor gennemført retro over hele linien!! Skønt billede.

    SvarSlet
  8. Tak, alle søde sammen. Jeg skal nok lige få lokket nogle 'insider-pics' ud af søsteren.

    kh

    SvarSlet